The truth.


Jag tänkte berätta lite snabbt och kortfattat om mitt 'förhållande' med Justin.
Justin är en kändis, Justin vet probably inte ens om att jag existerar. Det gör ont i mig att säga det högt, bara att ens tänka så gör ont. Men jag vet att de är sant. Justin är en kille som jag älskar till ett hundra procent och kommer alltid att göra det. Han har hjälpt mig riktigt mycket genom att bara visa ett av sina underbara smile eller bara att han twittrar på rätt tillfälle eller bara genom att han gett ut sina låtar så att jag kunnat sätta igång dom och lyssna på dom. Hans röst får mig att vilja gråta av både lycka ock sorg.
Ni vet hur det känns när man är in love? Well, det gör jag med. Och den känslan får jag när jag kollar på Justin, hör honom eller bara tänker på honom. Det är galet.
Här om natten drömde jag om Justin igen, jag fick en kram av honom, en riktigt Bieberkram där jag kände hur killen luktar jag kände honom le eftersom att han hade huvudet mot min axel, det kanske låter silly och bara sjukt men just då, i drömmern kände jag mit till ett hundra procent lycklig. Jag kände mig helt. Allt jag någonsing velat ha hade jag då. Jag kunde inte önska någonting mer eller någonting annat. När jag vaknade den morgonen så vaknade jag lycklig. Jag hade en känsla i kroppen som jag fortfarande har kvar. Den kommer nog aldrig försvinna.
Om jag en dag får lyckan att träffa Justin och verkligen får krama honom in real life, då skulle jag inte sen kunna beskriva med ord hur lycklig jag skulle vara, hur otroligt glad, lycklig upp över molnen underbart amazing det skulle vara.
Ni vet också känslan av hat, rent hat, man får när någon snackar skit om den man älskar? Det kan vara ett syskon, mamma eller pappa, pojkvännen eller flickvännen eller bästa kompisen? Den känslan får jag när någon snackar skit om Justin, kallar honom bög, ful, äcklig, attentionfreak, missfoster, kan inte sjunga, borde dö, osvosv. Det är inte små ord. Och det som gör mest ont i mig, det är att jag vet att Justin läser allt som alla säger till honom, när folk skriver hat saker till honom så ser Justin det och han blir ledsen. Han break down in tears och det gör jag med. För allt jag vill är att se killen lycklig. Är det så mycket att be om?
Allt detta kanske låter töntigt och barnsligt, men då får det göra det, jag bryr mig inte.




KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0