He's way too good to be true.

finastejagvet

Känslorna bara vimlar fram. Ena studen är jag glad. Andra ledsen. Andra helt känslol-ös. Jag vet inte vart jag ska ta vägen just nu. Vill bara bort. Gärna till dig. Tiden när man går igenom ett break up är alltid svår, även om man själv är den personen som gjorde slut. Som tog steget. Här på min blogg tänker jag inte direkt ta upp varför det tog slut mellan oss, men ja det var jag som gjorde slut. Men jag känner inte att det är det viktiga just här. Jag vill bara skriva av mig lite, har ingen att prata med så som jag vill. Jag har underbara kompisar, dom är bäst. Men jag känner inte att jag vill snacka med för vill inte tynga ner dom med mina problem.

Förlåt för jävla depp inlägg, finns inget nödvändigt med det, men klaga inte, det orkar jag inte med!

KOMMENTARER
Postat av: Jonna

Du och jag SKA prata imorgon! ❤

2012-03-27 @ 17:06:28
URL: http://jonnawaag.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0