Sanningar

★ Jag heter Jessica.
★ Jag är älskar kläder.
★ Jag kan inte ens höra Eva säga Liam utan att få en klump i magen.
★ Älskar min vänner, underbarste människorna.
★ Saknar min klass.
★ Hatar lögner.
★ Älskar Philip.
★ Jag hatar kalla sverige.
★ Älskar pringles.
★ Jag är väldigt känslig.
★ Jag älskar att ligga i sängen med Liam när han har somnat och hålla om honom.
★ Hatar Pålsboda.
★ Jag hatar allmänna toaletter.
★ Jag vill ha en Nikon.
★ Önskar mig massor kläder.
★ Älskar musik.
★ Hatar folk som skryter hela tiden.
★ Jag tror att denna sommar kommer bli grym.
★ Folk som väcker mig på morgonen vill jag döda.
★ Hatar haterz, and if that makes me a hater, then zip it.
★ Jag hatar min mobil.
★ Jag har minnen jag vill glömmar för att jag mår så dåligt av dom, men jag kan inte glömma dom för att dom är en för stor del av mitt liv. 
★ Jag är beroende av tuggummi.
★ Jag har väldigt lätt för att lita på folk som inte är så bra.
★ Jag tror på oändlig kärlek.
★ Jag vill bo i Los Angeles.

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0