22:28

bild från lilla cafét idag

TJA BLOGGEN.
Ah, nått sånt.. Min dag har varit bra. Lite jobbigt i skolan bara med lite tårar oså, men det är bättre nu. Sen så fyller Rickard år idag, så fira han också, Grattis
På våran tre timmars håltimme idag så han jag och Magda med mycket, haha. Vi duschade varmt och länge i skolan efter idrotten eftersom vi hade tvingats vara ute i spöregn, vi åt äcklig mat i matsalen, vi fika på Lilla Cafét, åt pommes på Grillen, vi gick till Ica, sket i att köpa nått där så gick till Caféterian och köpte en liten festis och sen chilla vi galet. Asso, haha, fetaaa.

Sen så har jag pluggat arslet av mig. Och haha, måste säga att Magda inte är duktig, förlåt bebbe, men hon glömde So:n hemma, och vi har prov i morgon, och hon smsa mig i panik och bah; JAG HAR GLÖMT SO:N I SKOLAN PANIIIK. Typ, och jag kommer där som en ängel och räddar henne, 59 MMS blev det, då fick hon allt. Ja, vad skulle hon gjort utan mig? Hihi.

Sen så kommer det bli en bäst vecka, för jag har bestämt det. För i morgon får vi antagligen våra klasströjor♥ sen på Onsdag är vi lediga så då ska jag sova hos Magda tills Torsdag och sen är det klassresa, yey. Taggad chey för den, eller? Men det ska bli kul! Ska försöka ta bilder också. 

Lagom långt inlägg? ;)

Men nu ska jag lyssna på musik, läsa och sen sova. Godnatt.

KOMMENTARER
Postat av: Anonym

Hehe.... Fast jag kunde faktiskt hälften av de du skickade ;) men du är min lilla ängel<3 snacka bra vecka de kommer bli(om jag klarar provet ;) ) pöss min bebe<3

2012-06-05 @ 06:32:23

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0