Today i caught myself smiling for no reason.. then i realized i was thinking about you.

Smiling doesn't necessarily means I'm happy.
Sometimes, it just means that I'm strong enough to face problems.

HejHej!

Nu ska jag packa färdigt min lilla väska för att sedan vänta på att min moster och morfar ska komma och hämta mig. Blir att färga håret ikväll också, lite cheykväll med min moster!
Stanna där tills på Söndag, och har bestämmt att det ska bli en toppen helg, för på måndag börjar skolan igen.. usch orkar verkligen inte. Men bara att kämpa!
P&K

KOMMENTARER
Postat av: Cornelia ♥

Snyggt örhänge!

2012-02-24 @ 16:46:22
Postat av: Anonym

Gillar du noveller? foton? twilight? då har jag en blogg som passar perfekt för dig :) Skulle vara kul om du ville kika in och kommentera om vad du tycker om bloggen och ännu roligare skulle det vara om du ville följa den :D du hittar den på: http://marcuswoxter.blogg.se/



Kram! :D

2012-02-24 @ 17:48:28

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0