19 Februari 2008 kl 12;44, en ängel var född.



Min lillebror blir 4 år idag. Enligt mig blir han en stor pojke.
Han är min käraste skatt, min älskade bror. Kommer alltid älska honom till döden.
På bara 4 år har vi varit med om mycket, roliga, sorgliga, jobba och hemska saker. Men vi har klarat oss. Vi har ju alltid haft varandra. Jag har kanske inte varit där varje dag, men jag har ändå försökt hjälpa dig. Hoppas jag har lyckats och att du har det bra där du är nu. Jag skulle aldrig förlåta mig själv om du inte hade det bra. Du är mer viktig för mig är någonting annat är. Du är ju min lillebror du är min andra halv men du är också min mammas barn. Du är den personen jag ska hjälpa så mycket jag bara kan, livet ut. Jag ska hjälpa dig upp om du faller. Soppa bort smutsen från dina knän och säga att allt kommer bli bra. Du är stark och klara det här.
Du är så snäll. Du har dina stunder när man bara vill strypa dig, men det har alla. Men när du ligger i sängen brevid mig och klappar mig på kinde och vill att jag ska vakna och sen när jag gör det kollar du mig i ögonen och säger att jag är fin och att du tycker att jag är snäll. Du vill jag bara krama om dig och aldrig släppa.
Aldrig, aldrig, aldrig, kommer jag låta någnonting hända dig.
Jag älskar dig Liam och kommer alltid göra, du är min skatt och dig släpper jag aldrig. 

GRATTIS PÅ DIN DAG!

KOMMENTARER
Postat av: Madde

SV: Hihi, dom blev jätte goa :)<3

2012-02-19 @ 09:50:47
URL: http://vestermark.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0