Swag swag swag

I'm laughing through the whole interview,damn boy, you're making me hot hot hot.
Yepp, I'm drop dead. Let me spend a week with you and we'll be married.
Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Fangirling like fuck. And omg, när han säger varför han skulle va en bra pojkvän, fuckfuckfuck, jag dööööööööööör.
Ochochoch, när han säger att han skulle kunna få en tjej att bli in love with him in a week, I'm drop dead. Santsantsant. Gosh.
Asso, döda mig, häng upp mig någon stans för nu fangirlar jag som en idiot. Sitter och grinar vafaaaaaan.

KOMMENTARER
Postat av: amanda

sv; hihihi visst är jag :* puss <3<3<3<3<3

2012-04-12 @ 07:49:55
URL: http://yesmanda.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0