I'll go wherever you will go.

In my heart and in my mind I'll stay with you forever. And I'll go wherever you will go, if i could.

Veckan har varit grym än så länge. I måndags var jag ju med mamma och sov i Örebro.Kollade bio, åt ute och hade det allämnt mysigt med henne.
Mys
Saknar det mycket, och tårarna rinner när jag skriver det, jag ångrar inte valen jag gjort, men jag måste få sakna också.
Sen igår sov jag på klockarbacken med massa folk, vill ni veta vilka så var det Amanda, Madde, David, Jonathan, Johannes, Vivi, David, Jag, Christian, Olle, Viktor och sen Robert, Jotta och Marcus var där ett tag. Kul och mysigt var det. Somnade dårå runt halv fyra med armen runt Madde efter att både ha sminkat David, Chrisitan och Jonathan och sedan legat hos David och Jonathan med Madde en timme eller nått och kollat film och sedan suttit ute i köket med alla och snackat. Vi gjorde mycket annat också men orkar faktiskt inte skriva allt, kommer kanske bilder senare från sminkningen. 
Men nu ska jag sätta igång en film och sen sova för ska till Linköping med Eva och shoppa hela dagen i morgon och sen på dans.
P&K

KOMMENTARER
Postat av: Anonym

Aw tycker du? Tack:D

2012-04-05 @ 01:29:32
URL: http://juliaasjoholm.blogg.se/
Postat av: Madde

SV; Haha :P<3<3

2012-04-05 @ 14:59:43
URL: http://vestermark.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0