Min bästavän är bäst i världen ♥

Låten är från filmen Jag Saknar Dig som jag såg igår.
Jag har lyssnar på låten sen jag kom hem igår tills nu :$


Nu sitter jag här framför datorn som jag har gjort typ hela dagen. Fast jag var faktiskt ute en stund och tog en promenad med Rickard och Edvin, mys♥
Jag har också lagat mat till mig och Edvin och kollat vänner.. haha kul liv.. fast nä.
Jag har också snackat i tele med Amanda och Emma.
Jag och Emma bestämde igår att jag måste komma till henne någon helg och då ska vi dampa och ha as kul! :$
Det var lite uppdatering från min helg. Fast jag har inte kommit till det bäst än..
*Trumvirvel*
På bion så skulle jag och Jonna gå på toa innan filmen började, så vi gick på toa och sen när jag var klart och precis hade tvättat händerna så kom jag på att jag hade glömt min biljett inne på toaletten. Så jag gick dit, och då hade någon gått in på toaletten och jag bara hoppades att den personen inte skulle ta biljetten, för då skulle det bli pnsamt.. Men som tur var så hade personen inte tagit den och jag kunde glatt gå till Jonna och säga att jag hittade den! Tur va? :D
Och sen gjorde jag någonting pinsamt.. Jag började gråta mitt på stan i Örebro.. :o Jag tänker inte berätta varför, men ja, det handlade om en kille.. Men asso pinsamt ju!
Aja, nu ska jag inte skriva mer utan nu ska jag se om Magda skrev nåt mer på fb och sen ska jag fixa tills i morgon.
Puss♥

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0