I'll be gone, there's nothing to say.

Varför är det så svårt att få allt att bli perfekt? Bli så jag och alla andra mår bra, samtidigt?
Varför kan inte det jag göra räcka för att det ska bli som jag vill, och så att min bror och min mor får det bra?
Jag har fixat mitt liv, nu tar jag tag i deras, det är svårt, jag gråter och han gråter, men nu ska jag fan fixa detta.




Nu ska jag nog snart lägga mig och sova, riktigt trött. Studiedag i morgon så blir att plugga tyskaglosorna som är tills på Tisdag.. kul? Njee.

Kan också säga att Edvin är världens bästa just nu, han ladda ner Jag saknar Dig, och omg, jag bara älskar filmen.

Puss♥


KOMMENTARER
Postat av: Sofia - Vinn biljetter till brittan!

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram!

2011-09-26 @ 07:31:10
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: amanda harrysson

sv; du är söt!! <3<3<3

2011-09-26 @ 11:37:12
URL: http://yesmanda.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0