My very crazy life..

Idag var jag ju som sagt i Örebro. Även kallat Öreeet ;)
Bussen gick från skolan ca 09:00 mot Örebro!
Bussturen var rolig, satt brevid Madde och lyssnade på musik och snackade! :)
Sen när vi var framme så gick vi, klass 8 A & B, mot tingsrätten, och den gruppen jag var med i skulle
se på snatteri, asso rättegången, lr vad man ska säga. Det var riktigt muppigt. Men det började inte förrens kl 11:15 så jag oh Amanda lite på stan. Efter rättegången så gick jag, Amanda, Bella och Annie till donken och käkade.
Efter det gick vi lite på stan och då såg vi Dermot Clemenger, han i juryn i Let's dance! Fatta vad coolt! :D
Sen gick Bella och Annie till tingsrätten för att dom skulle se på ett mål, och jag och Amanda fortsatte shoppa!
Jag shoppade ett Svart linne från Cubus, och en t-shirt på Gina Tricot och en Justin Bieber tidning på pressbrån ;)
Sen vid tre gick bussen hem från Örebro till Askersund. Rolig bussfärd hem, med mycket skratt!
Tack för en underbar dag ! :)
.

KOMMENTARER
Postat av: Tessan

Sv; förlåt :( ska försöka bli bättre :D<3

2011-05-17 @ 22:40:05
URL: http://teresehhellquist.blogg.se/
Postat av: Amanda Harrysson

HÖÖÖRRU, VEM SÅG HONOM I LET´S DANCE FÖRST?!?!??!!??<3<3<3<3:D

2011-05-18 @ 19:16:50
URL: http://mickizochamanda.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0