~You really make me smile for nothing ♥~

Ohyes, här kommer lite om BieberFever.
.
Justin Drew Bieber, jag äkskar dig, avgudar dig och ja du fattar säkert.
Jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig. Utan dina andetag skulle inte mina andetag finnas.
Din röst gör mig hel.
Dina blickar får mig att stelna.
Och du får mig att smälta genom att vara så galet het!
Asso omg, jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig, det skulle inte gå!
Du är verkligen mitt allt, mitt liv, mitt ljus i livet. Den som alltid kan få mig att le, skratta och gråta.
Justin, 'U smile I smile' men nu har någonting hänt, jga undrar vad.. Sen du blev tillsammans med Selena har du blivit så.. förändrad.. Du verkar inte bry dig om dina fans som du gjorde förr.. Och mycket verkar handla om pengar. Liksom, Selena, pengar, Selena, Pengar, jag fattar inte vad som händer. För twittrade du om dina fans och sånna saker nu är det bara liksom, nu är min film ute, gå och köp den, köp min parfym och sånna saker. Asso jag fattar att du gör allt för din karriär, men dina fans då? Du twittrar aldrig om dom på samma sätt längre.. Jag saknar det.
Jag saknar ditt underbara leende, det du hade för ett år sedan, det som försvann.. Jag saknar Kidrauhl, det glada, skämtsamma och roliga killen som aldrig var arg och ledsen. Såklart att du får vara det, du är ju inte mer än en människa, men du skämtar aldrig som du gjorde förr. Du är verkligen inte dig lik. Visst, alla försändras, men det har gått så snabbt, det är nog bara det att jag inte , är van. Men jag menar på ett år har du gått från att vara Kidrauhl till att vara den mer 'tråkiga' Justin Bieber.  Ja, du har alltid varit Justin Bieber, och jag menar inte att du inte är tråkig så, men du är inte alls lika rolig som förr. Okej, det har jag nog sagt tusen gånger nu, men jag menar inget illa, jag kan bara inte förstå om du är ledsen, om du ångrar att du blivit känd eller om du bara är allmänt stressad, för det borde du vara, eller om detta är ditt nya jag.
Ja, jag kommer alltid vara en Belieber som kommer att stå på din sida och stödja dig genom allt. Skydda dig. Jag skulle kunna ta en kula för dig och inte bry mig om ett tack ens, bara du finns här på denna jord, det är det som betyder mest för mig. Att få se dig le, att få se ett riktigt Kidrauhl skratt, Det är det jag vill.
Justin Drew Bieber, jag älskar dig av hela mitt hjärta♥
Kvällen Justin vann sitt senaste pris med Rascal Flatts, då var det inte Justin vi såg på röda mattan, det var Kidrauhl. Han hade keppsen bakåtvänd, han smilade som bara Kidrauhl kan och han klängde på sin mamma.
Ja, Kidrauhl finns kvar!! :D
Kolla in,äkta Kidrauhl -->

KOMMENTARER
Postat av: Anonym

älskkaaar

2011-06-12 @ 23:09:59
URL: http://awzomegirls.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0