Someday, Someday.

Har ju varit barnvakt hela dagen, men det gick jätte bra!! Lovisa var med :)


När vi var i hembygdsgården och kollade på djuren så bestämde vi oss för att åka Puttetåg så vi gick dit satte oss i tåget och sen märkte jag att min mobil var borta, jag fick panik och vi sprang tillbaka till parken och letade, frågade alla om dom sätt den men ingen hade sätt. Vi fick hjälp att leta men vi hittade den inte. Men sen så sa vi att vi kollar en gång till i Puttetåget om den verkligen inte ligget där, och då låg den där :$ Så då sprang Lovisa upp till Parken och sa till Rickard, en som jobbade där, att vi hade hittat den, och då var han under ett hus och kom upp och var alldeles lerig och sa ' Då behöver jag inte leta mer här då.' Asso omg, snacka pinsamt!

Men vi var ute mycket idag. Kul var det :)

Senare på kvällen var jag  med Madde och vi träffa Robert och massa, men orkar inte ta det nu.
Ska iaf kolla film nu.



It's a long long way home to you.

KOMMENTARER
Postat av: Emelie

Vad roligt att du är med och tävlar om veckans blogg! =D

kontaktar dig när vinnaren är uppe! =)

2011-06-28 @ 15:04:47
URL: http://emellay.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0