Amanda Harrysson säger HELA tiden '' Jag är fiiin'' loveu baby.

Jaa, just nu äre såhär att jag saknar Amanda Harrysson GRYM mycket, skulle typ kunna gå till henne nu O.o
Men det ska jag inte, och jag kommer inte få träffa henne förens på.. ONSDAG! Det är ju en hel fkng evighet tills dess!
Och jag måste egentligen sova nu, men jag är för gris,(översätt det till engelska om ni fattar ;) ) för det.. Men jag ska nog göra det iaf, eller jag ska snacka lite med Philippa sis innan och sen ska jag väcka alla och få dom att sms:a med mig innan jag får spunk, vilket jag kommer få för att jag inte vill sova, men nu ska jag göra det iaf. Eller nej, för jag ska sms:a med folk innan och snacka med Philippa sis. Asso shit vad detta blev invecklat, och varför skriver jag äns detta? Ingen aning. Men kommer nog ett inlägg om BieberFever snart :) Japp, BieberFever är mitt nya smeknamn på Justin! Hihiih, jag ska dra nu, eller kanske inte, Kbry.

KOMMENTARER
Postat av: A

Jag är fin!!!!!

Jag saknar dig oxå;(<3333

2011-06-12 @ 02:39:28
URL: http://yesmanda.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0