21♥

Okej, jag vet inte vad jag är på, så det får bli dom här :

Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.

Min dag idag har varit rolig! Vaknade vid klockan halv åtta av att bror, Liam, väckte mig och sen har det varit full rulle hela dagen. Vi har solat, badat, lekt i lekpark och ätit glass och fikat och ätit donkenmat i parke(?) vi gjorde faktiskt det :D
bild från dagen, jao.
'
Den var svår.. Jag har nog egentligen ingen bästa vän, men Emma är en väldigt nära vän, vi har dock inte träffats än.. Amanda är också en av dom närmsta och jag älskar henne och saknar henne väldigt mycket. Vi var mer förr, med vi måste börja vara mer igen..
emma<3
amanda<3
'
Hmm.. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva eller vad som menas, men ett ögonblick när jag blev riktigt lycklig var när min mamma berättade att jag skulle få en lillebror <3
'
Min tro.. Ja, jag är inte kristen eller nåt. Jag tror inte på någon Gud.
'
Ni får bild i morgon ;)
'
Mina syskon består av, Liam, Ebba, Nathalie, Sebastian och sen massa låtsas i nya familjen. Men jag har inget att säga om mina syskon.

KOMMENTARER
Postat av: amanda

Jag älskar dig Jessica <3<3<3

2011-06-04 @ 11:07:11
URL: http://yesmanda.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0