About the helg

Nu är jag hemma och är ny duschad efter en galen helg.
Blev först att vi åkte vid klockan sex på Fredag helg, och vi var, David K, Madde, Amanda, David M, David Ka, Elise, My, Jag, Olle, Johannes, Jonathan, Christian och två vuxna. Tror det var alla..?
Men iaf, när vi kom fram till Kristinehamn där vi skulle bo under helgen så fick vi veta att det var ett gammalt mental sjukhus/fängelse där sjuka brottslingar fick bo.. typ.
Men sen åt vi och bara chilla under Fredagen.
Sen på Lördagen skulle vi cykla Dressin, galet kul faktiskt, speciellt på tandem cyklarna.
Men när vi var påväg tillbaka dit vi startade så lyckades Davidarna, Elise, My, Johannes & Olle seriekrocka..
Tre av cyklarna, och det blev lite blodigt och galet.. men haha, ja, dom klaga inte! :)
Sen åkte vi hem och chilla, grillade och kollade på film. Haha, David K är galen.. som alla andra, men jag diggar dom, haha, helt underbart gäng!
Och sen idag (Söndag) så åkte vi till BodaBorg. Jag, Amanda och Madde var i ett lag och det gick ganska bra faktiskt.
Och om man ska tänka på vemsom vann osv, så var vi tre lag och vi kom treaaa!
Men nu har jag typ fem miljarder blåmärken, ont i hela kroppen och underbar minnen, kan det bli bättre? Tror knappast det.
Davidarna..
Elise&My

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0