Svar på frugestunden.

Fråga : Oskuld?
Svar : Ja.
Fråga : Vad tycker du om mig? :)<3
Svar : Jag älskar dig ! :) <3
Fråga:  varför är justin bieber så ful?
Svar : Alla tycker olika. Jag tycker inte han är ful. Så jag har inget svar..
Fråga: varför eldade justin bieber på sin mamma?
Svar : Det var inte Justin som eldade på henne, hon la håret i ljusen på tårtan..
Fråga: varför tror du att du är justin biebers ful?
Svar : Vad menar du?
Fråga: varför kallas justin bieber = justin bäver?
Svar : Ingen aning. För att folk inte har någonting roligare för sig antar jag.
Fråga: tycker du om dig själv? :PP
Svar : Jag hatar mig själv.
Fråga: varför drar du in magen på den där bilden???xd

Svar : Det gör jag inte.

KOMMENTARER
Postat av: amanda & micka

detsamma:)<3 / amanda

2011-04-22 @ 16:07:32
URL: http://mickizochamanda.blogg.se/
Postat av: mihihi

Bieber är inte bög :o

Den som skrev det är nog bög :o

omg, hata såna typer som säger det :o

2011-04-25 @ 00:28:21

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0