Nyår var grymt.

Nyår blev feting grymt!
Dagen började med en lång ridtur med Jonna, hände massor med saker på vägen, men galet kul!
Sen drog jag hem och duscha och sen kom Jonna till mig vid 5 och vi började fixa hår, smink och kläder till kvällen. Sen vid 6 kom gäster och vi åt mat och chilla galet. Sen vid halv 10 drog jag och Jonna ut och träffa Philip Axel och Petter och gick runt med dom innan vi gick hem till mig och käka glass. Vid halv tolv drog vi till hamnen och skulle kolla fyrverkerierna och då från klockan 11.59 till 12.01 fick jag min nyårs kyss av Philip. Bra slut på året 2011 och en underbar början på 2012. Känner på mig att deg blir ert bra år!

P&K


KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0