You make me feel happy !

Jajajaja, jag vet att uppdateringen S-U-G-E-R. Likaså gör designen, ska fixa båda två.
Men lite kort om dagen.
Jag har inte gjort någonting.
Typ bara varit ute med Liam och sen senare på kvällen träffade jag Madde och vi skulle ta en promenad, men vi hann bara till Haga innan det började regan, så vi gick hem till mig igen, och när vi kom innanför grinden till mig typ så slutade det regna, men vi gick iaf in och satte oss vi datan och kollade på massa askul saker!





HAHAHAHHAHA omg, jag och Madde dog när vi såg denna -->



Och nu sitter och dör över denna -->

HAHAHAHHAAH 0.35 omg HAHAAHHA asso shit !

KOMMENTARER
Postat av: felicia

HAHAHAHAHHA ASSÅ JESSICA !!! :''''') <3 <3

2011-07-14 @ 20:13:14
URL: http://feliciarydins.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0