Skype&ParanormalActivity3


Tjenis klenis liten penis! (Jonna kom på och dör!)

Nu sitter jag hos Jonna och ska snart kolla på PA3 och skypa med Philip (?) bara väntar på att filmen ska ladda klart och att han ska duscha färdigt.
Igår var jag på 'släkt'fest i Örebro, var väl kul? Nje, men iaf. Fick med mig ett ljus hem och många skumisar i magen blev det :D
Kom faktiskt på delad andra plats när vi spelade Alfapet (bara för att alla spelar Worfeud hela tiden så spela vi det, heheh).
Nu tänker jag ladda ner nått från Appstore på Jonnas dator.. (a)
P&K

KOMMENTARER
Postat av: Anonym

fin blogg!!

Kolla gärna in min och lämna en kommentar! :)

2011-12-18 @ 22:48:24

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0