ParanormalActivity

Pic; Sommaren 2011

Nu ska ni få ett inlägg som inte är från mobilen, men eftersom att min dator fortfarande är på lagning så bloggar jag från mobilen.. skit jag vet, och läsarna har försvunnit.. wehå, livet suger.
,
Men nu är jag hos Jonna och vi ska kolla på lite skrääck ikväll, Paranormal Activity står på listan och sen blir det nog att vara vakna inatt eftersom att vi antagligen inte kommer kunna somna efter filmen.. men önska oss lycka till det med!
,
Sen kan jag ju säga att livet äger när jag tänker på att ALLA läxor, prov och skit är Ö-V-E-R!
Betygen är satta och det har gått bra för mig på slutet, inte i matte kanske men i dom andra ämnena..
Wehå, jullov nästavecka och julafton på Lördagen, great!

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0