Min helt random underbara dröm

Ja asso, tjeeeeena. Drömde en helt sjunkt underbar, men knäpp, dröm inte! Om Justin, ja.
Men jag var med någon kompis, vet inte vem.., på något ställe, typ en enorm gympasal där Justin skulle ha sin konsert. Och sen efter ett tag kommer Justin ut i salen helt random och börjar snacka med fans osv, det var inte jätte mycket fans där redan, för det var typ 4 timmar kvar tills det börja men det var mycket vuxna. Jag fick panik och skakade och skrek, ropade JUSTIN flera gåger, tillslut märkte han mig och sa tyst och bad mig komma, så jag typ dampa lite och gick dit. Sen är vi helt plötsligt utomhus och jag går emot han, och han mot mig, han hade så jävla snygga kläder, dom på bilderna över! Men så iaf När vi möts så kollar jag honom i ögonen och typ vet inte vart jag ska ta vägen, för där står den killen jag älskar så enorm och kollar in i mina ögon jag jag dör. Och då säger jag 'Hej Justin' han bah 'Hej :D' jätte glad och jag frågar hur han mår och han blev glad att jag fråga och direkt svarade han bra osv sen frågade jag om jag kunde få ta ett kort tillsammans med honom, då kollade han lite busigt på mig, jag fattade inget, och så håller han upp mobilen så jag tydligare ska kunna se den och då har Justin tagit kort på oss för att han antagligen visste att jag ville ha bilder på oss, så jag började garva och bah nej du skojar hahah, oså garva vi lite. Sen gick vi mot ett köpcentrum som låg där och vi typ gick där i några timmar, typ 3½. Och under tiden vi gick där så garva vi massa, vi höll varandra i handen, vi pratade massor, han lagade min mobil som var trasig utan att jag visste om det, för jag hade bett han om en autograf på iPhonen och då gick han iväg med den och jag trodde att han skulle typ hämta penna men som kom han ut och hade lagat den(?!) Awesome. Och han ville inte ha betalt heller.. haha. Sen hände det hur mycket som helst och jag var överlycklig!
Haha.

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0