I don't wanna be anything but me..

Jag måste bara berätta om lite som hänt dom senaste två dagarna.
Först igår, Tisdag, så var det en musiktävling i Askersund som heter Rotary där jag och min söta kompis Magda sjöng en pauslåt tillsammans, Ulrik Munthers låt Soldiers gav vi oss på och sjöng. Kul var det och jag var inte nervös! Jag tror det lät ganska bra också för vi har fått ganska många kommentarer om det iaf. Hihi.
Sen idag har det varit rån i Askersund! Ståhlbergs, en guldaffär, blev rånat mitt på dagen. Galet. Sivil poliser, pikébuss och vanliga poliser kom och spärrade av. Läs mer häääär om det. 
Ja, mer har det inte hänt här.
Och nu ska jag sova. Sovmorgon i morgon. GODNATT.

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0