Monday, last day before hell starts.


Tänkte berätta lite om hur mitt lov varit. Vet inte om någon bryr sig men iaf :)
Det har inte hänt så mycket men jag firade först jul med Eva och Rickard, Edvin (och Lydia på skype) det var jätte mysigt! Fick en Justin Bieber halsduk av Lydia! Pyjamas, kläder, en dator osv av Eva, Edvin och Rickard. Dagen var mysig lagade knäck, stödade oså. Dagen efter som min moster, Tina, och åt frukost hos oss sen åkte jag och fira jul med henne, min morbror och hans fru Jessica deras söner Emil och Alexander och min morfar. Senare på kvällen var jag och min moster och hennes kompis Thomas hemma hos henne och kolla film, fick även världen bästa julklapp, blev nämligen tillsammans med Philip♥ på julaftons kvällen.
Sen har jag bara varit lite i stockholm hos 'släkt' och sen hos lillebror, varit med Jonna och Philip osv.
Nyår var underbart, har ju redan dagit den storyn, men ni kan läsa den här igen.
Sen finns det inte mycket mer att säga. Men det har varit mysigt och skönt med lov, saknat alla kompisar osv så klart, men nu kommer man tillbaka dit på Tisdag och jag är inte taggad för alla nationella prov.. Men jag ska nog överleva..
Nu ska jag fixa mig och slänga igång lite One Tree Hill.

Puss och goodnatt.

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0