January 15th, 2007. That's when it all began. He never thought he'd become an inspiration for generations to come. Happy Birthday Kidrauhl.♥

Jag älskar dig, gränslöst.

Idag, den 15;de Januari 2012 är det 5 år sedan som youtube kanalen Kidaruhl skapades. Justin Bieber och Pattie Mallette gjorde den för att kunna lägga upp klipp på Justin som sjunger för att kunna visa familj och vänner. Men vem hade kunnat tro att dom klippen på den youtube kanalen skulle en kille bli känd? Hela hans liv skulle förändras. Det skulle bli helt annorlunda. Vem hade kunnat tro det? Jag är glad, överlycklig, att dom skapade den, för utan den hade inte jag vetat om vem Justin är. Och Justin har förändrat mitt liv till det bättre.
Jag vet att många inte tror på mig när jag säger att jag älskar Justin. Att jag älskar killen av hela mitt hjärta. Att han har förändrat mitt liv till det bättre. Alla kommentarer jag får om att jag är patetisk och töntig, att jag borde växa upp och sluta vara fast vid han. Tror dom verkligen att det är så? Att jag älskar honom för att han är snygg och för att han kan sjunga? Visst, ja, det är så, men det är bara plus i kanten på varför jag älskar honom.
Det är för allt han gör. Allt han visar. Allt han säger.
Han, Justin Drew Bieber,han får mig att tro på mig själv. Man ska aldrig säga aldrig och tro på sina drömmar. Man ska inte ta allt för givet. Man ska uppskatta sina föräldrar, kompisar och alla andra som finns i närheten och runt omrking sig.
Jag vet att jag och miljontals andra känner såhär. - En obeskrivlig kärlek.
Jag är stolt över Justin. Jag är stolt att få kalla mig en Belieber. Stolt att få vara en i den här enorma familjen.
Jag vill inget annat än att få vara kvar i den. Och jag kommer inte lämna Biebs.
Om du frågar mig om 10 år vad Justin betydde för mig åren 2010-2012, då kommer jag säga exakt lika mycket som idag, och det går inte att förklara hur mycket han betyder för mig och hur mycket jag älskar honom.

Så nu finns det väl bara en sak att säga, Grattis Kidrauhl 5 år!

KOMMENTARER
Postat av: WILMA

vår ängel <3

2012-01-15 @ 19:56:42
URL: http://merenween.blogg.se/
Postat av: WILMA

SV: Tack älskling! <3



nu&föralltid.

2012-01-15 @ 20:00:14
URL: http://merenween.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0