Haha, dagens vits,


Ok, sa psykologen. Kan du nu
berätta varför du dricker så
mycket?
- Jag ska förklara, sa patienten. Jag blev kär i en änka som hade
en vuxen dotter. Jag gifte mig
... med änkan och strax efter gifte
sej min far med styvdottern. Då
blev jag och min fru
svärföräldrar till min far. Efter en tid fick min styvmor,
alltså min frus dotter, en son.
Den pojken blev min bror men
även son till min frus dotter och
därmed är vi mormor och
morfar till min bror. Så fick jag och min fru en son,
som blir min fars svåger. Min
sons storasyster är hans farmor
eftersom min far är hans farfar.
Jag är bror till min egen son...
Min son är min farmors brorson och jag är farfar till mej själv.
Jag är bror till min far och både
son och far till honom. Min fru
är min styvmor, mor, svägerska
och styvdotter...
- Tack det räcker, sa psykologen, jag tycker du ska
fortsätta dricka!"

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0