FRÅGESTUND - SVAR

Svar:

Jag tycker du är otroligt bra! Min bästavän, jag älskar dig och vill aldrig förlora dig!
Det bästa med dig är nog att du är så hjälpsam, du finns alltid där och jag kan få bra tips av dig oså!
Det sämsta är nog att du blir ''sur'' om man inte gör som du vill :*
Jag kan inte säga att jag älskar FBK, men jag tycker om laget, och älskar att åka på match!
Vem är bäst.. vet inte men jag älskar ju Robin Sterner.. (a)
Svår fråga.
Du är skiiiit snygg ;)<3333



Svar:

1. Min favorit sak.. det måste nog vara mobilen och datorn.. men skulle inte kunna vara utan mitt smink, plattång, locktång och hårsprayen..
2. Vi har skit fin namn! :)
3. Det bästa med att blogga är nog när man får kommentarer! Och att man kan skriva av sig!



Svar:

Jag började nog blogga för att mina kompisar började med det :)



Svar:

Jag vill ju självklart egentligen komma lång, kanske inte tjäna pengar på den och bli känd, men man vill ju gärna få många läsare oså!



Svar:

Bästa är alltså kommentarerna och att man kan skriva av sig. Och det sämsta är nog.. att man känner att man måste blogga varje dag för att inte förlora läsare.
Min favoritmat är no Tacos! :)
Lila&Blå är mina favoritfärger.


Svar:

Jag tycker att du är en mycket snäll och omtänksam chey! Jag saknar dig. Och tycker att i borde börja snacka mer, Right?
Bästa bloggen.. svårt, men det var en tjej som heter Johanna, hennes blogg älskade jag. Men också några novell-bloggar och sen JDB bloggen.
Min bästavän, måste bli Amanda Harrysson! Men också Jonna.
Svårt.. Men jag tror typ.. jag vet inte..
<3



Svar:

1. Hanna, du vet vad jag tycker om dig! :* Jag tycker du är helt underbar! snäll och söt! Loveyou!
2. Tacos!
3. Samma som där uppe : Det måste nog vara mobilen och datorn.. men skulle inte kunna vara utan mitt smink, plattång, locktång och hårsprayen..
PUUSSSSN !



Svar:

Jag började blogga i början av 2011, har haft många olika bloggar.
Jag har varit en stolt Belieber i 2 år, och kommer alltid vara!
Klart jag gör!
Yes!
This one HÄÄR och den HÄÄÄÄR, riktigt bra och läsvärda!



Svar,

Jag tycker om dig jäättemycket! Saknar dig verkligen. Vi har egentligen känt varandra väldigt länge om man tänker efter, vi borde träffas mer! Puss pårej sötnos!
Jag vet inte.. snart hoppas jag verkligen!

Tack för alla frågorna och jag hoppas att ni blev nöjda med svaren!

KOMMENTARER
Postat av: Jessika

haha okej ;)

2012-01-15 @ 19:01:19
URL: http://jessikaberggrens.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0