I didn't change, I grew up. You should try It sometimes.

lite oredigerade iPhone bilder..


Hejsan allihoppa!

Nu är jag hemma från min moster igen. Jag har haft en väldigt skön och mysig helg.
På fredagen han vi bara äta lite, men vi åt på en mysig kina resturang i motala och sen när vi kom hem snackade vi lite, och min morfar var där, så vi gick och la oss tidigt. Sen på lördagen så kom min morbror och hans lilla son, min kusin, till min moster också. Min morbror&morfar skulle fixa en bil osvosv. Så senare på eftermiddagen tog jag och min moster en myskväll och färga mitt hår, resultat på bilden, fixade ansiktsmasker, spelade lite spel och kollade TV, en perfect saturday night!
Idag har fikat i Vadstena och vi har kollat resor till Spanien. Blev näästan en bokning, men då blev vi nästan lurade, så ojoj, dyrt hade det blivit! Men har ni tips på billiga resor to Spain i Juli så kommentera!
Nu ska jag lägga mig och kolla OTH, i morgon börjar ju faktiskt skolan igen.. *suck*
P&K

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0