Technically, I'm single. but my heart is taken by someone I can't call my own.

Tack för att ni finns ♥

Min dag har varit lugn och skön. Sista klassfotot med klassen taget också, Hobby var temat. Jag hade självklart på mig en Justin kepa och min ' Justin Bieber is my king! <3' tröja på mig och höll i hans bok, 'First step 2 forever - my story', bra blev det.
Lagade också maten ikväll, köttfärsås och spagetti, gott! :)
Och dagen blev ju inte sämre för att jag fick veta att Justin ska komma till Sverige på sin Believe Tour. Älska livet♥ Och på toppen utav allt detta så var både Eva&Rickard glada för att han ska komma, ååh!
Men nu tänker jag smsa lite och glo oth♥ godnatt alla söta.

KOMMENTARER
Postat av: Jonna

Jag sänder en liten tackhälsning till dom där 2 jag också! :

-Tack för att ni tar hand om och stöttar min bästa vän! Det ni gör för henne är värt guld! Ni har inte bara gett henne ett bättre liv, utan ni har gett henne ett LIV också. Tack för det!

2012-04-25 @ 07:57:52
URL: http://jonnawaag.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0