Eric Khaled Saade - 2012


Har precis kommit hem från Örebro. Helvete vad galet, underbart, roligt, freaking amazing det var!
JAG HÖLL ERIC I TUMMEN NUDDADE HANS FINGRAR JAG KOLLADE HAN I ÖGONEN, OCH HAN I MINA. JAG ÄR HES KAN INTE PRATA. AMANDA HÖLL PÅ ATT DÖ NÄR HAN KOLLADE HENNE I ÖGONEN OCH PEKADE PÅ HENNE. HAN PEKA FAKTISKT PÅ MIG EN GÅNG OCKSÅ. JAG AVLIDER.
Och självklart tog mitt minne på iPhonen typ slut också, eller nått. och batteriet med. Men omg, helt underbart vare.
Höll också på att nästan dra ner en dansare i publiken. Oups..
Men övernöjd med dageeeen!
Älskar dig Eric.
Jag skrek så jävla mycket. Har pissont i halsen osvosv, men fett värt det.
Har massor mer klipp och bilder, men orkar inte ladda upp allt nu.
Men tack för en underbar dag Amanda.

I höst blire Justin också antagligen!!

KOMMENTARER
Postat av: Magda<3

Haha, gud jag ryser när jag kollar på filmklippen!! :) vad kostade det? ;) vill oxå gå på konsert... <33333

2012-04-13 @ 18:00:19
Postat av: amanda

De var grymt jävla skoj :D:D de måste vi göra om! jag älskar dig <33333

2012-04-13 @ 19:56:22
URL: http://yesmanda.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0