S U M M E R 2 0 1 1 R . I . P !

Jag vill desperat till ett annat land !
Sverige funkar ju bara inte att bo i !
Jag menar snö det 3 maj?
Det är inte ens logiskt, det är nu det ska vara sooola varmt ju, lr?
Asso jag ska ta mitt pick och pack och flytta till typ USA, kanske till ATL ? ;)
Eller kanske Justins turne buss? :D
Det tycker jag blir bra iaf.. (a'
Men nu måste jag iaf snart dra till skooolan...
En till dag i tråkighetens fängelses :o
Men ledig på Fredag iaf (a'
'
Btw, Justin var  På CSI igår, och jag grät hela programet typ. Pratade med Emma sammtidigt som programet var, asso shit, skrek hela tiden, och när Justin blev skjuten, jag bah : JUUUUSSSTIIIIIIN!!! Och grät som fan :o
R.I.P JASON MACCAN!
.
.




KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0