I'll try to explain..

Jag älskar dig obeskrivligt mycket.
Dagen jag först såg dig var som dagen jag så ljuset för första gånger. Det måste ha varit första gången jag såg ljuset, för det är du som lyser upp min vardag och du och gör mig stark. Du gör mig till den jag är idag. Med alla problem jag har haft och har, så vet jag inte om jag hade klarat mig utan dig. Din musik, din röst, dina ord och bara din närhet gör mig stark och det ger mig mod.
Jag kommer aldrig någonsin kunna förklara med ord för dig hur oerhört tacksam jag är för att du finns, för orden räcker inte till. Man kan ju inte förklara någonting obeskrivligt.
'
Jag kommer antagligen aldrig att få träffa dig, eller ens se dig på scen.
Jag kommer antagligen aldrig få röra vid dig, och känna din doft.
Få se dina hasselnötsbruna ögon och din kyss vänliga mun bara någon meter från mig.
Men en sak som jag som är säker, det är att I will never say never !

KOMMENTARER
Postat av: Anonym

Aawe..

Jag önskar att jag kunde hjälpa dig..

Så du kunde få träffa honom..

du är verkligen värd det !

:)

2011-05-07 @ 17:02:56

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0