I can give you a rose and a kiss.

Dag 5 – Vad är kärlek.
För mig är inte kärlek bara sex&hångel.
För mig är kärlek någonting annat, typ, omtanke, respekt och kramar etc.
Att man hjälper varandra när den ena mår dåligt, man hjälper varandra i svåra situationer.
Asso det är svårt att förklara :s Men jag menar, att om man har sex i ett förhållande så är det inte så att man inte älskar varandra, men jag tror ni fattar vad jag menar.
Men jag tycker att man ska visa varandra respekt, det är viktigt i ett förhållande om det ska funka.
Sen finns det ju olika sorters kärlek, tex mellan mor och dotter etc, eller mellan kompisar, mellan människan och djurt och mycket mer.
Men att förklara vad kärlek är, det tror jag egentligen inte går, för kärlek är nog inte detsamma för allt människor.
Fast jag tror att all kärlek grundrar sig och börjar med respekt. :)

KOMMENTARER
Postat av: Felicia

håller med dig precis ! <3

2011-06-01 @ 09:08:25
URL: http://feliciahbieber.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0