Fuck Danmark.

Asso, fyfan, jag hatar Danmark av hela mitt hjärta just nu. Vad ska Justin dit och göra? Dom har fult språk, det är ett litet land, och äcklig korv. Asso jag menar, hallå, Sverige är så sjukt mycket bättre! Asso kom igen, jag går till Danmark. Jag vill så himla sjukt mycket åka till det fuckade stället. Men nej, inte alls, jag har ju ingen att åka med, asso vafan, varför kan jag inte åka ensam? Asso jag orkar inte med allt skit, alla utan jag ska ju dit. Fatta hur det känns då. Inte bra!  Nej inte alls, det gör så jävla ont. Kommer gråta ihjäl mig i morgon klockan halv åtta. Jag vill med! Jag vet inte vad jag ska göra, säga eller någonting. Jag kommer aldrig komma dit. Asso fuck. Varför är denna värld så orättvis? HATA DANMARK!

KOMMENTARER
Postat av: Malin

Vet hur det känns..Fick inte heller gå:'(<3

2011-03-31 @ 18:02:54
Postat av: Dina

känner samma sak... fick heller nt gå:'( hatar danmark!:@

2011-04-16 @ 17:55:37

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0