Om du bara kände detsamma som jag.

Dag 15 – Mina drömmar.

Mina drömma. Ja om är många. Allt från att vilja ha en systemkamera till att träffa Justin Bieber och fred på jorden.
Jag vill kunna ha mer kontakt med min mamma och pappa..
Jag vill inte att det ska finnas krig och fattigdom. Jag menar att gå och vara sådär hungrig så det gör ont, det är ju skitjobbigt, och tänk då på alla som går runt i världen och har det så kanske varje dag till&med. Och om dom inte får något jobb den dagen, då är det en dag utan mat. Hemskt tycker jag iaf.
En annan dröm jag har är att få träffa Justin Bieber, att få krama honom och känna hur han luktar. Att få se  in i hans bruna ögon och säga hur jävla bra jag tycker han är och mycket mer!
'
Det var lite av mina drömmar.

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0