''..är det så svårt att älska mig..?''

Kvällen spenderades med Lydia i TV soffan och kolla på Never Say Never och äta glass+ jordgubbar! :)
Usch, jag älskar filmen så sjukt fuckin' mycket, och huvudpersonen ska vi inte snacka om, för det får inte att förklara! Men iaf, back to the storie, vi kollade på den och sen gick jag upp till mitt rum och kollade klart på Älska mig, fy fan vilken film asso! Galet underbar, samtidigt som den är sjukt hemsk O.o
Hemskt att man kan göra så att någon mår så dåligt att den försöker ta livet av sig.. Blää!
Och så ville Robert att jag skulle följa med och bada och massa vid gårdsjön, men kunde inte.. Fuck. Hade nog blivit trevligt! Men det blir nog en annan gång :)
.
Annars så spenderades dagen mest med Lovisa och Liam. Och vid 17 tiden gick jag, Lydia, Lovisa, Liam, Edvin, Julia och Louise och började fixa lekar till Rickards 50-årsfest som han hade för sina gubbkompisar idag ;) Det var trevligt!
.
Men nu ska jag snart sova. Sov gott.
Trailern till ''Älska mig''

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0