Vart dig själv, alla andra är redan upptagna.

jSitter och lyssnar på musik. Hoppas på att Eva och Edvin ska komma hem från Marieberg snart, varför vet jag inte, men jag gör det. Liam är inte hemma, så har ingen att 'leka' med, så har ganska tråkigt just nu.. Har ju packat klart nu också. Tror jag iaf.. Får inte glömma att packa ner datorn!Men det kommer bli dåligt med bloggande som sagt dom här två veckorna som kommer. Vi kommer ju inte ha internet, tror jag.. Men jag ska försöka blogga från mobilen, om det funkar.. Har liksom gratis surf hela sommaren.
Men ni får ha det så bra, så ska jag slänga upp ett inlägg lite senare ikväll.
Och förästen, jag ska göra lite tidsinställda inlägg också ;)

KOMMENTARER
Postat av: Smsa Låna

Nice blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-19 @ 08:28:19
URL: http://smsalåna.nu

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0