New design. Och om min vecka, typ.

Nu har jag fixat en ny design igen.

Jag vet att den inte blev så snygg, men den får duga ju.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Men nu ska jag iaf berätta vad jag har gjort hos Alva och min moster.
På Torsdagen åkte ju jag till Hallsberg med buss, och först så var pengarna på min jäkla busskort slut, så jag fick låna från en tjej på bussen (a)
Sen när jag kom fram var tåget försenat så jag fick vänta i drygt en timma, sen hände det massa skit, men jag överlevde.
Sen när jag väl efter många om och men kom fram till Linköping och Alva åkte vi och plockade jordgubbar och sen när vi kom hem till henne åt iv jordgubbar och mjölk/grädde och knäckemacka. Efter det åkte vi och badade och senare åt vi mat och sen badade vi igen och sen kollade vi på Solsidan.

Sen på Fredagen gjorde vi inte så mycket, vaknade vid 10 och sen åt vi frukost och kollade på Solsidan och sen skulle jag typ åka med bussen till Motala. Han som körde bussen var jätte sur :O
Sen gick jag till min mostersjobb och sen  fick vi tårta där, sen åkte vi hem till henne, gick ut och åt. Och sen åkte vi hem och käkade glass och massor saker.

Dagen efter gick vi och kollade på sommarknäppen i Vadstena, jag träffade Alicia och några. Sen fikade och sen skulle vi åka hem till Tina och bada på hennes strand, och då börjar det åska, blixtra och regan, kul..

Så vi gjorde pastasallad och sen åt vi och efter det åkte vi till mormors grav och sen hem till mig.







KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0