du kom och du stannade du sa att du älskade mig och du gjorde det

Idag var jag ju barnvakt, gick gaanska bra. Jag, Lovisa och Liam gick till Haga, och dom badade, jag bada bara benen..

Sen vet jag att jag i morgon ska tare lugnt, på Torsdag ska jag vara lite varnvakt + att jag ska färga håret ! Och på Fredag så ska jag åka till Motala för att vara med moster och sen på Lördag åka till en modell studio därvi ska bli sminkade och sen ska vi få ta kort, och sen ska vi ut på Lördag kväll och äta. Och på Söndag kommer jag hem.

Och nu är det bara 16 dagar kvar till Kroatien ! 10 dagars värme (hoppas jag) och 10 dagar borta från Sveriges skit väder! Och jag ska vara N J U T A ! Sola och bada !
Och sen i höst, ja då ska jag till London, och då ska jag förhoppningsvis kolla på Justin Bieber dockan !
Madame Tussauds ! Fett coolt !

Men nu ska jag väl göra någonting.. Puss :*



KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0