Ibland klagar jag bara..

Jag saknar dig, jag saknar oss.
Vi hade någonting tillsammans.
Jag vet att jag inte är den perfekta, inte den sötaste och inte heller den smalaste.
Men är det inte personligheten som räknas..?
Vad gör jag för fel?
Jag gillar dig, men du gillar inte mig.
Jag vill få oss tillbaka, det vi var.
Det vi hade tillsammans var så underbart.
När vi gick där dom där kvällarna hand i hand och pratade.
Du följde mig hem.
Kyssen innan vi skiljdes åt för att sedan träffas igen.
Nu är ingenting mer än mina minnen kvar i mitt huvud och i min verklighet.
Orden vi sa, var dom bara tomma och obetydelsefulla?
När du sa att du älskade mig, var det bara på låtsas, en lögn och bara ett tidsfördriv..?


KOMMENTARER
Postat av: Sara

Jag har en dagens blogg tävling... skulle vara kul om du ville vara med! :D

2011-08-29 @ 17:59:29
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0