.. be yourself..

Hej bloggen ;)
Nu har jag nyss kollat Vänner med Edvin, och nu ska jag snart sova, men kan berätta om dagen lite innan.
Jag vaknade runt halv elva och sen så gick jag ut och la mig i solen och schteeekte lite innan jag åt lite.
Och självklart så var Liam med mig. Sen åt jag och sen gick Liam, jag och Rickard ner till Haga och badade ca 2 timmar kanske? Sen efter det gick jag och Liam hem, Rickar hade redan gått hem osv. Jag och Liam fixade min blogg lite, heheh. Och sen efter ett tag åkte hela 'familjen' till Sandviken (?) och badade, och lite senare så åkte vi hem och åt mat och sen kollade jag på Allsång på Skansken, och yepp, jag är avundsjuk på Lydia som var där på Skansken..
Och sen kollade jag på Never Say Never, idag igen, älskar verkligen filmen :'), och sen kollade jag, som jag sa tidigare, Vänner med Edvin.

Nu ska jag snart sova, godnatt på er alla.

KOMMENTARER
Postat av: Madde <3

Jessica :P Din blogg blev jätte fin :) Men varför kunde du inte ha kvar den andra?? :) Den var ju också jätte fin :) <3

2011-08-03 @ 20:51:23
URL: http://vestermark.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0